16.04.2018 / 10:28
StoryEditor

Prawdziwy polski rosół smakuje jak zupa Pho! Jak Polacy postrzegają kuchnię polską? [RAPORT: MAKRO POLSKA i TNS]

(wikimedia / CC BY-SA 3.0)
Kuchnia polska ma smak słony, a typowe polskie potrawy to bigos, żurek i kotlety schabowe. Co ciekawe Polacy uważają, że ich przodkowie byli namiętnymi mięsożercami, gdy tak naprawdę byli wegetarianami, którzy potrawy mięsne jedli jedynie od święta – pokazują wyniki badania „Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?” przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Makro Polska na potrzeby programu Polskie Skarby Kulinarne.

Zapytani o to, jakie smaki i przyprawy kojarzone są z kuchnią polską, respondenci wskazali smak słony (49 proc.), ziołowy (44 proc.) i kwaśny (39 proc.). Natomiast z dyskusji pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 19:14
StoryEditor
Mondelez Polska awansuje dwóch swoich menadżerów. Jakie stanowiska obejmą?
Adam Kopera, kierownik fabryki Mondelez w Jarosławiu, Jarosław Klimkiewicz będzie zarządzał fabryką Mondelez w Tomaszowie Mazowieckim

Firma Mondelez Polska ogłosiła dwa awanse wewnątrz swoich struktur. Od lutego 2025 roku nowym kierownikiem fabryki w Jarosławiu został Adam Kopera, a od kwietnia br. fabryką w Tomaszowie Mazowieckim zarządza Jarosław Klimkiewicz.

Adam Kopera i Jarosław Klimkiewicz, którzy z sukcesem rozwijali się w strukturach firmy Mondelez Polska, objęli kierownictwo w dwóch z siedmiu fabryk należących do koncer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Nowa normalność w handlu. Oto kluczowe trendy, o których rozmawialiśmy podczas kongresu Retail Trends 2025
Na zdj. debata otwierająca kongres Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jakie trendy będą miały największy wpływ na handel w Polsce w najbliższym czasie? W jaki sposób chcą rozwijać się firmy z branży retail w trudnym otoczeniu oraz jak zmieniają się zachowania konsumentów? O tym rozmawialiśmy 1 kwietnia podczas kongresu Retail Trends 2025, który zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca "Wiadomości Handlowych".

Rodzi się nowy porządek świata. Niepewność geopolityczna wpływa na handel, na przetwórstwo, na łańcuchy dostaw. Ale trzeba pamiętać, że zmiana to coś normalnego. Kongres ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 15:03