03.12.2020 / 14:50
StoryEditor

Prawie połowa Polaków deklaruje, że świąteczne zakupy zrobi wyłącznie stacjonarnie

Wyniki z badania SW Research na temat planów przedświątecznych (materiały prasowe)
Mimo rosnącej popularności sklepów internetowych, świąteczne zakupy tylko w tym kanale zamierza zrobić jedynie co dziesiąty Polak – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut SW Research. Co zrobi reszta?

Zdecydowana większość, bo 47,2 proc. ankietowanych  stwierdziła, że wybierze się po świąteczne sprawunki wyłącznie do sklepów stacjonarnych. Na model mieszany, czyli połowa zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 11:43
StoryEditor
EDI w handlu – jakie procesy można zoptymalizować?
EDI w handlu – jakie procesy można zoptymalizować

– Dzięki wdrożeniu elektronicznej wymiany dokumentów (EDI) jeden z producentów słodyczy zaoszczędził kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie – mówi ekspert Editel Polska. Jakie procesy można zoptymalizować w handlu dzięki EDI? Jakie korzyści maja z tego firmy handlowe?

W artykule przeczytasz:

  • EDI bardziej elastyczne i precyzyjne niż systemy do fakturowania
  • EDI wysyła alerty o konieczności zamówienia. Kupiec ma więcej czasu na analizę ryn...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 10:12
StoryEditor
Marki własne rozpychają się w całej Europie. Jaką pozycję wywalczyły sobie w Polsce?
Udział marek własnych w rynku FMCG w krajach Europy Wschodniej wzrósł w ub.r. o 0,3 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Konsumenci w Polsce, ale też w całej Europie, coraz częściej wybierają produkty sygnowane markami własnymi detalistów. Z danych NielsenIQ, na które powołuje się PLMA wynika, że w 2024 udziały marek własnych w europejskim rynku FMCG po raz kolejny wzrosły, przy czym w dziewięciu krajach był to wzrost znaczący.

Zgodnie z danymi NielsenIQ, przytoczonymi przez PLMA (Private Label Manufacturers Association), udziały marek własnych w całej Europie wzrosły w 2024 r. w porównaniu z 2023 r. o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:38