22.02.2017/14:01

Preferencje zakupowe Polaków – badanie konsumenckie

Agencja Open Research, przygotowała kolejną edycję raportu Shoppers’ Perspective. W badaniu analizowane są zachowania zakupowe, nastawienie do promocji, jak również segmentacja klientów w trzech głównych kategoriach FMCG: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza i kosmetyki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.