08.11.2016/13:49

Prezes BD Sklep na Kongresie Słodycze: 300-proc. wzrosty sprzedaży w kanale online

Produkty premium, unikalne, ekologiczne oraz w opakowaniach zbiorczych i spersonalizowanych – takie słodycze mają szansę sprzedawać się w kanale online. A popyt rośnie o kilkaset procent – powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Jacek Palec, prezes bdsklep.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 09.11.2016

    Podobnie jak rozwija się e-commerce w detalu (gratulacje dla bdsklep!) rozwija się również e-commerce w kanale hurtowym co obserwujemy na hurtum.pl - zwiększająca się liczba transakcji obejmujących asortyment słodyczy, ale również zainteresowanie ze strony nowych Sprzedających oferujących słodycze, w tym produkty unikalne/zdrowa żywność.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.