Prezes BD Sklep na Kongresie Słodycze: 300-proc. wzrosty sprzedaży w kanale online
Produkty premium, unikalne, ekologiczne oraz w opakowaniach zbiorczych i spersonalizowanych – takie słodycze mają szansę sprzedawać się w kanale online. A popyt rośnie o kilkaset procent – powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Jacek Palec, prezes bdsklep.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
09.11.2016
Podobnie jak rozwija się e-commerce w detalu (gratulacje dla bdsklep!) rozwija się również e-commerce w kanale hurtowym co obserwujemy na hurtum.pl - zwiększająca się liczba transakcji obejmujących asortyment słodyczy, ale również zainteresowanie ze strony nowych Sprzedających oferujących słodycze, w tym produkty unikalne/zdrowa żywność.