13.10.2016/09:35

Prezes Lidla: Oferujemy naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy

Bardzo trudna sytuacja na rynku pracy w Polsce skłania sieci handlowe do szukania nowych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie na dłużej w firmie pracowników. W ostatnich miesiącach pensje podniosły m.in. Biedronka, Polomarket, Kaufland oraz Lidl. Ta ostatnia sieć rozpoczęła także ogólnopolską kampanię pod hasłem "Lidl zaczyna się od ludzi", poprzez którą chce nakłonić Polaków do pracy właśnie w sklepach Lidl.

- Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 tys. zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju” – komentuje Maksymilian Braniecki, prezes spółki Lidl Polska.

W ramach kampanii, która wystartowała 16 września, Lidl komunikuje m.in. pensje swoich pracowników. Nowo zatrudnione osoby w sklepach mogą liczyć na wynagrodzenie w wysokości od 2400 do 2800 zł brutto. Oprócz tego, już w momencie podpisywania umowy Lidl zobowiązuje się do podwyżki pensji po dwóch latach, do 2850-3250 zł brutto.

Lidl podkreśla też, że wszyscy jego pracownicy korzystać mogą z zagwarantowanej bezpłatnej, prywatnej opieki medycznej oraz otrzymują ubezpieczenie na życie dla siebie oraz swojej rodziny. Osoby zatrudnione w sieci liczyć mogą także na okolicznościowe paczki, bony, czy wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów. Oprócz tego na same szkolenia dla swoich pracowników Lidl przeznaczy 24 mln zł w całym roku 2016.

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są pracownicy firmy –  kilkadziesiąt osób, które same zgłosiły chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, osoby z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach.

- Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1,3 tys. naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kampania "Lidl zaczyna się od ludzi" będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • aldona88 03.04.2019

    Polecam prace w Polomarkecie. Ja akurat mam doświadczenie w pracy w innych supernarketach i chyba jednak tu jest najlepiej i atmoafera jest taka ze chce się przychodzic do pracy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.