03.09.2020/10:31

Prezes sieci Lewiatan: Od początku roku do naszej sieci dołączyło blisko 100 nowych sklepów

Od początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych. Sklepy w Brodnicy i Warszawie powstały w lokalizacjach, w których dotychczas funkcjonowały supermarkety pod konkurencyjnymi szyldami. W sierpniu nowe sklepy Lewiatan uruchomione zostały także w Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie i Zamościu.

Rozwój sieci jest jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan. Pomimo trudności wynikających z pandemii i lockdownu sieć skutecznie realizuje swoje założenia. Od początku roku liczba sklepów Lewiatan zwiększyła się o blisko 100 nowych placówek handlowych. Tylko w sierpniu br.  uruchomione zostały sklepy w Brodnicy, Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie, Warszawie i Zamościu. Co więcej, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu placówek handlowych.

– Rozwój sieci to kluczowy punkt naszej strategii, dlatego tym bardziej cieszę się, że pomimo trudności spowodowanych pandemią koronawirusa, z sukcesem realizujemy plan naszej dalszej ekspansji. Od początku roku do naszej sieci dołączyło blisko 100 nowych lokalizacji, wśród nich znalazły się sklepy o dużych powierzchniach: w Brodnicy i Warszawie, które dotychczas funkcjonowały pod konkurencyjnymi szyldami. Myślę, że to najlepszy dowód na to, że oferowany przez nas model współpracy jest korzystny dla rozwoju biznesów polskich przedsiębiorców – mówi Robert Rękas, prezes Lewiatan Holding.

Nowo otwarte sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety. Każdy z nich jest kompleksowo przystosowany do standardów sieci Lewiatan. Sklep w Warszawie, który został zlokalizowany przy ul. Wolskiej 71/73 zajmuje blisko 400 mkw., a powierzchnia sali sprzedaży placówki handlowej w Brodnicy wynosi 500 mkw.  W obu sklepach klienci znajdą m.in. szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan, bogaty wybór artykułów od lokalnych dostawców, jak warzywa i owoce, nabiał, mięsa, wędliny i pieczywo. Ponadto oferta warszawskiego Lewiatana została uzupełniona o szeroki wachlarz produktów z kategorii bio i eko.  

– Przygotowując ofertę Lewiatana w Brodnicy staraliśmy się wykorzystać potencjał, jaki leży w naszej najbliższej okolicy. Stąd też decyzja o bliskiej współpracy z lokalnymi producentami, którzy zaopatrują nasz sklep w pieczywo, mięsa, owoce i warzywa. Dzięki wyposażeniu Lewiatana w ok. 14-metrową ladę, zapewniamy atrakcyjną ekspozycję produktów świeżych oraz wyrobów garmażeryjnych. W sklepie znajduje się również specjalistyczny piec, dzięki któremu możemy oferować wypiekane na miejscu pieczywo i dania gotowe –  mówi, Marcin Grabałowski, prezes spółki Partner i dodaje – Jestem przekonany, że Lewiatan w Brodnicy niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznej społeczności. Poza konkurencyjną ofertą produktową, dzięki której wspieramy lokalnych producentów i dostawców, stworzyliśmy także 22 nowe miejsca pracy.  

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także