19.11.2021/19:44

Dariusz Orłowski, prezes spółki Wawel: Kurczący się rynek hipermarketów zmusza nas do ograniczenia portfela produktów [WYWIAD]

Pandemia przyspieszyła zmiany zachodzące na rynku detalicznym – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Orłowski. prezes spółki Wawel przyznaje, że spadające udziały hipermarketów oraz wyjście Tesco z Polski weryfikują politykę jego firmy. Odpowiada o współpracy z sieciami dyskontowymi (w tym głównie z Biedronką), która nie ułatwia relacji z tzw. tradycyjnym handlem, a także o planach Wawelu w zakresie eksportu. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 22.11.2021

    No jak się większość produkcji ustawiło pod hipermarkety (jakość chyba też spadła bo ostatnim razem jak kupiłem tę czekoladę bodajże w Biedronce to nie dałem rady zjeść taka twarda i bez smaku) to nic dziwnego. Trzeba było rozwijać sieć drobnych odbiorców.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także