08.05.2025 / 15:19
StoryEditor

Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska: Oferujemy znacznie więcej niż dyskonty [WYWIAD O NOWEJ STRATEGII]

Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

Na temat nowej strategii dla polskiego rynku, w tym planów rozwoju i komunikacji z konsumentami, a także budowania przewag konkurencyjnych na niezwykle wymagającym polskim rynku detalicznym rozmawiamy ze Stefanem Hoppe, prezesem Kaufland Polska.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak wygląda nowa strategia Kauflandu w Polsce?
  • W jaki sposób Kaufland chce ściągnąć do sklepów nowe grupy klientów?
  • Jak wyglądają plany inwestycyjne Kauflandu na najbliższe lata?
  • Kiedy Kaufland wróci do rentowności w Polsce i jakie są ambicje firmy, jeśli chodzi o polski rynek?
  • Czy zdaniem prezesa Kauflandu polscy klienci przejdą wreszcie z trybu oszczędzania na tryb wydawania?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
18.12.2025 / 16:08
StoryEditor
Biedronka wrzuciła szósty bieg. 34 nowe i wyremontowane sklepy w 30 dni
Ostatnie 30 dni to otwarciowy maraton w Biedronce (fot. Shutterstock)

Biedronka dwoiła się i troiła, by zdążyć przed świętami z otwarciem i modernizacją jak największej liczby sklepów. W ciągu ostatnich trzydziestu kilku dni sieć uruchomiła 17 nowych placówek i dokładnie tyle samo wyremontowała. Gdzie inwestycji było najwięcej?

W okresie od 18 listopada do 18 grudnia 2025 r. Biedronka otworzyła 16 nowych sklepów, z czego aż trzy zadebiutowały 18 grudnia. Dopełnieniem tej serii będzie siedemnasta placówka, której otwarcie zaplanowano na 19 grudnia w Sztumie. Kolejne 17 już istniejących punktów zostało w tym samym czasie zmodernizowanych i ponownie oddanych do użytku.

Nowoczesne technologie i ekologia w Biedronce

Wszystkie nowe Biedronki zostały wyposażone w elektroniczne etykiety cenowe, które zastępują etykiety papierowe oraz usprawniają proces aktualizacji cen, co pozytywnie wpływa na doświadczenie zakupowe klientów sieci. W 17 nowych placówkach pojawiło się łącznie 81 kas samoobsługowych.

Dyskonter zainwestował też w nich w rozwiązania prośrodowiskowe. Trzy placówki zostały wyposażone w instalacje fotowoltaiczne, a kolejne czekają na jej montaż. Klienci dwóch nowych Biedronek mogą skorzystać z ładowarek do samochodów elektrycznych.

W każdym z tych dyskontach zainstalowano też energooszczędne oświetlenie LED oraz inteligentne systemy zarządzania energią, które zdalnie optymalizują pracę instalacji oraz poprawiają efektywność energetyczną w skali całej sieci.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2025 / 08:46
StoryEditor
Xtreme Fitness Gyms otwiera 150. klub. Sieć rozwija model siłowni convenience
150. punkt Xtreme Fitness Gyms. Klub convenience na Białołęce (fot. Xtreme Fitness Gyms)

Sieć Xtreme Fitness Gyms otworzyła swój trzeci klub w ​Warszawie. Jest to jednocześnie 150. punkt w Polsce. Spółka jednak nie zwalnia tempa i jeszcze przed Sylwestrem planuje otworzyć kolejne punkty. A czym wyróżnia się klub fitness typu convenience?

W artykule przeczytasz:

  • Xtreme Fitness Gyms otwiera już trzeci punkt w Warszawie
  • Czym jest klub Xtreme Fitness Gyms typu convenience?
  • Doświadczony franczyzobiorca prowadzi klub Xtreme Fitness Gyms na Białołęce
  • Ponad 50 nowych klubów w ciągu roku

Xtreme Fitness Gyms otwiera już trzeci punkt w Warszawie

Sieć Xtreme Fitness Gyms powiększyła się o kolejny punkt. W piątek 19 grudnia otworzyła swój 150. klub w Polsce. Jest to jednocześnie trzeci obiekt marki w stolicy.

– To ważny moment w rozwoju naszej marki – nie tylko symboliczny, ale przede wszystkim strategiczny. Skala, którą dziś osiąga sieć, potwierdza stabilność modelu franczyzowego i jego gotowość do dalszego, zróżnicowanego rozwoju – podkreślają pracownicy sieci.

Czym jest klub Xtreme Fitness Gyms typu convenience?

Nowy klub znajduje się przy ul. Jurajskiej 3 w Warszawie. Jest to osiedlowy format fitness typu convenience o powierzchni 415 mkw. Cała przestrzeń została podzielona na dwie funkcjonalne strefy: siłową oraz elastyczne zaplecze pod zajęcia ogólnorozwojowe. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 10:24