29.12.2021 / 10:14
StoryEditor

Prezes Velvet Care zapowiada wzrost ceny papieru toaletowego i innych produktów higienicznych nawet o 20 proc. już w styczniu

Artur Pielak, prezes zarządu Velvet Care (fot. mat. prasowe )
Rzadko zdarza się, by producent dóbr FMCG informował w komunikacie prasowym o wzroście cen. Żyjemy jednak w szalonych czasach, w których inflacja jest tematem numer jeden w kraju, a negocjacje warunków współpracy między dostawcami a sieciami handlowymi stały się nie lada wyzwaniem. Mając to na uwadze, warto zapoznać się z opublikowanym w środę komunikatem czołowego producenta wyrobów higienicznych Velvet Care, w którym firma tłumaczy przyczyny wzrostu cen.

Velvet Care podkreśla, że już w styczniu 2022 r. ceny papierowych produktów higienicznych takich jak papier toaletowy, ręczniki papierowe czy chusteczki higieniczne, prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 08:47
StoryEditor
Zakupy bezpośrednio w ChatGPT. OpenAI uruchamia funkcję Instant Checkout
OpenAI uruchamia funkcję Instant Checkout i umożliwia użytkownikom zakupy bezpośrednio w ChatGPT. fot. ChatGPT

Szybkie zakupy bezpośrednio z poziomu ChatGPT? Teraz to możliwe, bo platforma uruchomiła nową funkcję, która umożliwia kupowanie za pomocą kilku prostych komend.

Amerykańscy użytkownicy ChatGPT Plus, Pro i Free mogą teraz kupować bezpośrednio od amerykańskich sprzedawców na platformie Etsy wprost w czacie. Wkrótce dołączą do nich kolejni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 12:05
StoryEditor
Dealz szykuje się do wielkiej zmiany. W jakiej jest kondycji i czy da sobie radę bez Pepco?
Sklep sieci Dealz (fot. Dealz)

Grupa Pepco chce sprzedać swój szyld i przygotowuje go na ten ruch. Czy Dealz jest atrakcyjnym kąskiem dla któregoś z obecnych na rynku graczy?

Grupa Pepco wdraża nową strategię, w której nie ma miejsca dla takich sieci jak Poundland czy Dealz. Ten pierwszy w czerwcu tego roku został sprzedany firmie Gordon Brothers, sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 23:20