19.07.2016 / 13:03
StoryEditor

Prezes ZM Olewnik: Dynamika rozwoju rynku dań gotowych jeszcze wzrośnie

Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik (fot. archiwum)
Segment dań gotowych do spożycia znajduje się obecnie w fazie intensywnego wzrostu. Pochylając się nad prognozami, można wnioskować, iż dynamika tego procesu będzie się jeszcze zwiększać - zaznacza w wywiadzie dla serwisu wiadomoscihandlowe.pl Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik.

Jak ocenia Pani potencjał rynku dań gotowych?

Dzisiejszy konsument zmaga się na co dzień z ciągłym deficytem wolnego czasu, co w wyraźny sposób przekłada się również na jego zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 13:40
StoryEditor
GoodMills stawia na Polskę. Producent mąki Basia inwestuje 25 mln euro w zakład w Kutnie i zapowiada budowę kolejnego
Firma GoodMills Polska uruchomiła nową linię do przemiału pszenicy w zakładzie w Kutnie (fot. materiały prasowe)

Firma GoodMills Polska, należąca do austriackiej grupy GoodMills, robi strategiczny krok w rozwoju. Producent mąki pod marką Basia uruchamia nowoczesną linię przemiałową w zakładzie w Kutnie. Co GoodMils zyskuje dzięki tej inwestycji i gdzie planuje kolejną?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki cel stawia sobie firma GoodMills Polska?
  • Ile zakładów ma GoodMills w Polsce?
  • Jakie marki należą do firmy GoodMills?
  • Jaką rolę odg...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 05:00
StoryEditor
Biedronka i Lidl w maju ponownie poza podium najtańszych sklepów. Najnowszy koszyk zakupowy ASM
Koszyk Zakupowy ASM, maj 2025 (fot. Shutterstock)

Biedronka i Lidl w defensywie? Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA, Auchan umocnił się na pozycji najtańszej sieci handlowej, notując jednocześnie największy spadek cen. Na podium ponownie znalazły się hurtownie Cash & Carry – Selgros i Makro. Najwięcej za zakupy należało zapłacić w Intermarché.

Z majowego badania wynika, że na pozycji lidera najniższych cen wciąż utrzymuje się Auchan. Średni koszt koszyka zakupowego ASM SFA w tej sieci wyniósł 262,16 zł. To spade...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:12