PRIM stawia na własną sieć sklepów
SPS Handel, właściciel sieci marketów PRIM nie planuje reaktywacji programu franczyzowego. W dalszych planach firmy otwarcie wyłącznie sklepów własnych.
PRIM to polska sieć marketów spożywczo-przemysłowych, która powstała na fundamentach sieci Zielony Market należącej do polskiej spółki SPS Handel.
Wszystkie sklepy tej sieci zlokalizowane są w północno- wschodniej części kraju. Obecnie pod tym szyldem działa 56 marketów własnych i 6 prowadzonych przez ajentów. W dalszych planach firmy jest rozwój wyłącznie w formacie własnym.
Firma informuje, że w związku z rozwojem sieci marketów poszukuje nowych lokalizacji pod sklepy. Spółka jest zainteresowana zakupem lub dzierżawą budynków i działek. Swoją ofertę kieruje do osób, które dysponują lokalem o powierzchni powyżej 200 mkw lub działką zlokalizowaną na terenie osiedla, w centrum miasta lub w środowisku wiejskim.
6