10.10.2018 / 09:38
StoryEditor

Producenci podniosą ceny chleba

(fot. freeimages.com)
Chleb wyraźnie drożeje już od paru tygodni. Jednak prawdziwe podwyżki dopiero przed nami. Piekarze zapowiadają prawie 10-proc. wzrost cen – informuje wyborcza.pl.

Jak czytamy w serwisie, zwykle w czwartym kwartale mamy stabilne ceny żywności, zaś drożeje ona na przednówku, kiedy kończą się zapasy.

Tym razem jest inaczej. Według GUS...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 12:19
StoryEditor
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce. Sprawdź, jaka firma prześcignęła Lidla i Biedronkę
Drogeryjny Rossmann to najsilniejsza marka sieci detalicznej według YouGov (fot. Shutterstock)
Nie Lidl (drugie miejsce) i nie Biedronka (trzecia pozycja), lecz Rossmann zwyciężył w badaniu najsilniejszych marek sieci handlowych autorstwa agencji Inquiry. Autorzy badania tłumaczą, że pozycja w rankingu jest "całkowitej kondycji marki obliczonej z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji".

Kto uplasował się za podium? Czwarte miejsce w rankingu Inquiry zajęła sieć Ikea, a na piątej pozycji wylądował Empik. Miejsca 6-10 zajęły takie marki, jak (kolejno): ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2024 / 12:23
StoryEditor
Kary za shrinkflację. Nie tylko rząd Francji podejmuje walkę z tymi praktykami
Supermarket w Busan w Korei Południowej (Shutterstock)
Producenci i dostawcy żywności w Korei Południowej będą zobowiązani do informowania kupujących, jeśli zmniejszą opakowania swoich produktów. W przypadku braku odpowiedniej adnotacji przedsiębiorców czeka kara w wysokości do 10 mln wonów (ok. 30 tys. zł).

O przewidywanych karach za oferowanie mniejszych opakowań za tę samą cenę poinformował w piątek, 3 maja br., południowokoreański urząd antymonopolowy. Nowe przepisy zatwierd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 19:04