14.10.2018/00:00

Producent gum Orbit walczy z próchnicą wśród uczniów

8 października ruszyła szósta edycja akcji „Dziel się uśmiechem” organizowanej przez Polski Czerwony Krzyż oraz firmę Mars Polska, producenta gum Orbit.

Celem programu jest zapobieganie próchnicy wśród dzieci poprzez budowanie świadomości na temat prawidłowej higieny jamy ustnej.

W tej edycji 100 000 uczniów z całego kraju dostanie zestawy do pielęgnacji zębów.

Program finansowany jest z 1% wartości sprzedaży gum Orbit w okresie od 1 września do 31 października br.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

1 komentarz

  • elza 30.10.2018

    Nie trzeba dawać dzieciom tyle cukru to i próchnicy nie będzie. Moje maluchy rzadko dostają widzą słodycze czy oranżadę. Jedzą owoce i piją cisowiankę bez gazu. Zęby mają najzdrowsze w całej klasie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.