14.10.2018/00:00

Producent gum Orbit walczy z próchnicą wśród uczniów

8 października ruszyła szósta edycja akcji „Dziel się uśmiechem” organizowanej przez Polski Czerwony Krzyż oraz firmę Mars Polska, producenta gum Orbit.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

Więcej na temat:

1 komentarz

  • elza 30.10.2018

    Nie trzeba dawać dzieciom tyle cukru to i próchnicy nie będzie. Moje maluchy rzadko dostają widzą słodycze czy oranżadę. Jedzą owoce i piją cisowiankę bez gazu. Zęby mają najzdrowsze w całej klasie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.