10.12.2018/09:04

Produkty impulsowe w przestrzeni sklepu

Decyzje zakupowe w dużym stopniu kształtowane są przez panujące trendy prozdrowotne. Konsumenci nieustannie poszukują nowych smaków, które zawarte są w pełnowartościowych i odżywczych produktach. Bakalland, jako lider rynku bakalii, wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadza do swojej oferty nowości, które nie tylko są synonimem naturalności i smaku, ale również są odpowiedzią na panujące trendy. Dzięki temu w ofercie Bakalland pojawiają się produkty, które realizują przekąskowe potrzeby konsumentów – bakalie przekąskowe „Chwyć & Jedz” w poręcznych opakowaniach. Jak skutecznie zarządzać tą kategorią i eksponować produkty impulsowe w sprzedaży?

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Celiak teresa 04.01.2019

    Czy będą produkty bezglutenowe z przemreonym klosem

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.