Produkty nabiałowe dla dzieci. Rynek z potencjałem
Produkty tego typu wprowadza do swojej oferty coraz więcej producentów, jak np. Bakoma. Jej linia deserów mlecznych Bakuś w czterech wariantach smakowych: waniliowym, czekoladowo-orzechowym, karmelowym i bananowym, cieszy się sporym powodzeniem. Bakoma pakuje w wygodne saszetki również serek waniliowy oraz mus owocowy, oba produkty pod marką „Bakuś do kieszonki”.
Proste rozwiązania
Natalia Brewczyńska zwraca uwagę, że coraz popularniejsze są produkty mleczne z prostym składem. Po prostu konsumenci coraz chętniej sięgają po żywność naturalną, jako rekomendowaną w codziennej diecie. Na rynku nabiału można dostrzec również rosnące zainteresowanie produktami z certyfikatem bio. – Ten trend dotyczy także segmentu dziecięcego – rodzice coraz częściej poszukują jogurtów czy serków wytwarzanych z ekologicznych składników. Dostępna w tym segmencie oferta nie jest jeszcze rozwinięta. Przewidujemy jednak, że w najbliższym czasie będzie zyskiwać na popularności – zdradza przedstawicielka firmy Danone.