19.08.2016 / 20:30
StoryEditor

Program 500+ zbyt słabo wpływa na konsumpcję

Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, główna ekonomistka Konfederacji Lewiatan (Konfederacja Lewiatan)
Sprzedaż detaliczna wzrosła w lipcu 2016 r. o 4,4 proc. r/r w cenach stałych, a o 2,0 proc. w cenach bieżących - podał GUS. Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw rośnie - w lipcu wzrosło o 3,2 proc. r/r, a w ciągu 7 miesięcy 2016 r. o 2,9 proc. Od lipca 2015 r. przybyło prawie 180 tys. miejsc pracy w firmach zatrudniających powyżej 9 pracowników.

Jeszcze szybciej rosną wynagrodzenia - w lipcu były one wyższe o 4,8 proc. r/r, a w ciągu 7 miesięcy br. wzrosły o 4,1 proc. realnie o 5 proc. fundusz płac wzrósł nominalnie o p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 13:36
StoryEditor
Lidl rusza z kampanią świąteczną 2025 i promuje dietę planetarną oraz kuchnię roślinną
Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem ”Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii ”Lidl. To się opłaca.”

Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii „Lidl. To się opłaca.” Tegoroczna akcja nie ogranicza się jedynie do promocji świątecznych ofert - to manifest marki, łączący emocje, zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną. Lidl chce pokazać, że radość, wdzięczność i troska o innych mogą towarzyszyć nam każdego dnia, nie tylko w grudniu.

W Lidlu święta trwają cały rok

Nowa świąteczna kampania Lidla, to wezwanie do tego, by "duch Bożego Narodzenia trwał przez cały rok". Marka pokazuje, że codzienne wybory ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2025 / 11:15
StoryEditor
Kieliszek sake z Robertem De Niro w Warszawie. W nocy w Nobu rozbijano beczki
Robert De Niro, Chef Nobu Matsuhisa i Meir Teper spotkali się w Nobu Hotel Warsaw, by celebrować tradycyjną Ceremonię Sake

Warszawa była sceną wyjątkowego wydarzenia – Robert De Niro, Chef Nobu Matsuhisa i Meir Teper spotkali się w Nobu Hotel Warsaw, by celebrować tradycyjną Ceremonię Sake. Ten rytuał, pełen symboliki i elegancji, połączył kulturę Japonii z polską gościnnością.

Trzej założyciele Nobu w Warszawie

W sobotni wieczór, 10 listopada 2025 roku, Nobu Hotel Warsaw gościł założycieli globalnego imperium Nobu: legendarnego aktora Roberta De Ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 02:26