11.05.2017/16:08

Program lojalnościowy Statoil Extra zastąpi Circle K Extra Club

Firma Circle K Polska oficjalnie rozpoczęła rebranding stacji Statoil na Circle K. Jednak nie tylko stacje zmienią nazwę, zmiany będą dotyczyć także programu lojalnościowego Statoil Extra.


11 maja nastąpiła zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club. Jak zapewniają przedstawiciele firmy zmiana nazwy nie oznacza jednocześnie modyfikacji zasad na jakich program działał dotychczas. Program pod nową nazwą kontynuuje dotychczasowe zasady uczestnictwa w programie, a punkty nadal są ważne 3 lata od ich wydania.

Circle K Extra Club to program lojalnościowy umożliwiający zbieranie punktów przy okazji zakupów na stacjach Circle K (dawniej Statoil) oraz wymianę ich na nagrody oferowane w specjalnym katalogu.

Z programu można korzystać na ponad 350 stacjach należących do firmy Circle K w Polsce.

Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Dmx 29.01.2021

    Czemu tak mówicie ja jakoś też nie mogłem dodać ale jest infolinia do nich wystarczy zadzwonić przekierują gdzie trzeba podajcie stary nr karty oni widzą ile punktów macie podajecie nowy nr karty i oni wam przerzuca... Mi tak zrobili jeszcze za kartę premiumclub

  • Paweł 08.01.2021

    Niestety "złotej karty" Statoil EXTRA Premium itd. itd. Nie mogę dodać do aplikacji. Dodanie nowej karty jest niemożliwe ponieważ system i aplikacja wciąż widzą starą kartę przypisana do moich danych lecz na tym się kończy. Nic nie mogę sprawdzić. Ile punktów, jakie promocje itd.
    W tym samym czasie, a nawet dłużej mam także karte Orlen. Cały program i karta,karty Circlek nadają się na rozpalenie w piecu.
    Wstyd Circle K, wstyd : (
    Czemu akurat wam się zachciało takiej rewolucji🤔🤨🤬

  • prezes@agro-trade.com.pl 06.12.2020

    Chcę sprawdzić ilość punktów na karcie premium club o numerze 6037 6306 1815 8701 oraz wykorzystać posiadane punkty programie lojalnosciowym.
    Proszę o informację jak to zrobić Krzysztof Smierzchalski
    prezes@agro-trade.com.pl +48 606 88 99 44

  • PiotrPB 11.08.2020

    Totalny bałagan nie wiem ile mam punktow.

  • dominik 14.04.2019

    teraz circle k potem znowu inna stacja i tak bez konca bedziemy zbierali punkciki i tracili

  • Grzelewski 08.11.2018

    Nie mogę przenieść przez długi okres zbieranych punktów Statoil premium Club na Circle K - po zarejestrowaniu nie ma takiej opcji do wyboru - o pkt :(
    przechodzę na Orlen - powodzenia.....

  • oszukany 21.08.2018

    jesteście ZŁODZIEJAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Klient 12.01.2018

    Pitolenie o szopenie czyli gdzie teoria rozmija się z praktyką. System nie daje możliwości dokończenia rejestracji karty Premium Club.

  • BASIU 14.06.2017

    dlaczego teraz po zalogowaniu się do programu nie widzę ile mam punktów? jeszcze miesiąc temu było to widoczne zaraz po zalogowaniu wraz z datą końca ich ważności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.