Program lojalnościowy Statoil Extra zastąpi Circle K Extra Club
Firma Circle K Polska oficjalnie rozpoczęła rebranding stacji Statoil na Circle K. Jednak nie tylko stacje zmienią nazwę, zmiany będą dotyczyć także programu lojalnościowego Statoil Extra.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15 komentarzy
-
20.09.2022
Złodzieje!!!!!!!!!!!!!
-
16.06.2022
Co z moimi punktami
-
11.05.2022
Nowy program lojalnościowy to jakaś KPINA!!!!
-
28.09.2021
teraz to się nazywa - DOIĆ FRAJERÓW Z POLSKI
-
19.09.2021
Przy każdym logowaniu muszę wpisywać kod weryfikacyjny z smsa a po zalogowaniu się mogę tylko obejrzeć swój profil, nic więcej. Nie ma wglądu do moich punktów.
-
09.06.2021
Na stacji po podaniu numeru telefonu Pani zamiast doliczyć punkty do istniejącej karty dala mi nową i kazała dokończyć rejestrację przez SMS a gdzie istniejace punkty nie chcę się od nowa rejestrować
-
29.01.2021
Czemu tak mówicie ja jakoś też nie mogłem dodać ale jest infolinia do nich wystarczy zadzwonić przekierują gdzie trzeba podajcie stary nr karty oni widzą ile punktów macie podajecie nowy nr karty i oni wam przerzuca... Mi tak zrobili jeszcze za kartę premiumclub
-
08.01.2021
Niestety "złotej karty" Statoil EXTRA Premium itd. itd. Nie mogę dodać do aplikacji. Dodanie nowej karty jest niemożliwe ponieważ system i aplikacja wciąż widzą starą kartę przypisana do moich danych lecz na tym się kończy. Nic nie mogę sprawdzić. Ile punktów, jakie promocje itd.
W tym samym czasie, a nawet dłużej mam także karte Orlen. Cały program i karta,karty Circlek nadają się na rozpalenie w piecu.
Wstyd Circle K, wstyd : (
Czemu akurat wam się zachciało takiej rewolucji🤔🤨🤬 -
06.12.2020
Chcę sprawdzić ilość punktów na karcie premium club o numerze 6037 6306 1815 8701 oraz wykorzystać posiadane punkty programie lojalnosciowym.
Proszę o informację jak to zrobić Krzysztof Smierzchalski
prezes@agro-trade.com.pl +48 606 88 99 44 -
11.08.2020
Totalny bałagan nie wiem ile mam punktow.
-
14.04.2019
teraz circle k potem znowu inna stacja i tak bez konca bedziemy zbierali punkciki i tracili
-
08.11.2018
Nie mogę przenieść przez długi okres zbieranych punktów Statoil premium Club na Circle K - po zarejestrowaniu nie ma takiej opcji do wyboru - o pkt :(
przechodzę na Orlen - powodzenia..... -
21.08.2018
jesteście ZŁODZIEJAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
12.01.2018
Pitolenie o szopenie czyli gdzie teoria rozmija się z praktyką. System nie daje możliwości dokończenia rejestracji karty Premium Club.
-
14.06.2017
dlaczego teraz po zalogowaniu się do programu nie widzę ile mam punktów? jeszcze miesiąc temu było to widoczne zaraz po zalogowaniu wraz z datą końca ich ważności.
1