24.06.2020/11:23

Promocje coraz bardziej dostępne dla małych sklepów. To zasługa technologii

Co trzeci produkt sprzedawany jest z obniżką cen. Do wyścigu wchodzą też małe sklepy, a dobra akcja może nawet podwoić sprzedaż produktu – donosi „Rzeczpospolita”.

Duże sklepy miały dotąd lepszą pozycję negocjacyjną i dzięki temu oferowały klientom lepsze ceny. Teraz sytuacja małych sklepów zmienia się dzięki technologii. Platforma M/platform łączy ok. 10 tys. sklepów, a dzięki informacjom z kas o tym, co danego dnia się sprzedało, widać, jaka akcja promocyjna ma sens – pisze dziennik.

– Inicjatywa zorganizowania promocji wychodzi od producentów, my udostępniamy narzędzia, aby realizacja i sprawdzenie skuteczności akcji było możliwe na skalę krajową. W tej chwili oferujemy ok. 80 akcji jednocześnie, to prawdopodobnie największa wielokategoryjna, ogólnopolska promocja w małych sklepach w historii – mówi Robert Tomaszewski, prezes grupy kapitałowej COMP, operatora platformy, w rozmowie z „Rzeczpospolitą”.

Jak dodaje, promocje mają ogromny wpływ na sprzedaż, stanowią 20–30 proc. obrotu na rynku. Dzięki technologii to sklep może wybrać, w której z promocji organizowanej przez producentów chce wziąć udział.

Więcej na ten temat w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.