22.12.2019/19:28

Przed świętami Lidl online ma problemy z dostawą zamówień na czas

Klienci sklepu internetowego sieci Lidl narzekają na forach internetowych i profilu internetowym sieci na to, że nie mogą się doczekać swoich przesyłek, a deklarowany termin dostawy minął. Dyskonter wydał oświadczenie, w których tłumaczy, że nie spodziewał się tak wielu zamówień.

Na profilu sieci na Facebooku Lidl Polska przeprasza niezadowoloną klientkę tłumacząc, że termin dostarczenia jej zamówienia zmienił się ze względu na dużą ilość zamówień, które wpłynęły do sklepu internetowego.

Z wpisów na forum na profilu marki wynika, że operator już pod koniec listopada nie radził sobie z realizacją zamówień na czas. Jedna z klientek napisała, że na paczkę czeka od 18 dni od złożenia zamówienia. Inna poskarżyła się, że zamówienie złożyła 29 listopada, a 17 grudnia wciąż czekała na przesyłkę.

W związku z sytuacją Lidl opublikował komunikat na swojej stronie internetowej: "Uprzejmie informujemy, że w związku z dużym zainteresowaniem, czas dostawy zamówień ze sklepu online Lidl może ulec wydłużeniu. Serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Jednocześnie informujemy, że po wysłaniu Państwa zamówienia z magazynu, na koncie Klienta pojawi się możliwość śledzenia przesyłki. Niezwłocznie po przekazaniu paczki do firmy kurierskiej zostaną Państwo poinformowani mailowo. Informujemy, że nie ma możliwości przyspieszenia lub zmiany terminu dostawy."

Firma Lidl Polska uruchomiła sklep internetowy na początku kwietnia 2019 roku.
 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • And 23.12.2019

    Sklep porażka. Produkt zamówiony i opłacony w dniu 11.12.19 miał być dostarczony do 20.12.19. Na stronie informacja że produkt spakowany oczekuje na wysyłkę. 20.12.19 godzina 13, email - produkt zostanie dziś wysłany, numer monitorowania prześlemy po przekazaniu kurierowi. Około 18 kolejny email - nie wyślemy bo produkt się wyprzedał, zapraszamy na kolejne zakupy. 23.12.19 ani towaru ani kasy. Kpina, kpina, kpina !!!

  • Rozczarowany !!! 23.12.2019

    Projekt „podróże „ nie wnosił nic nowego , lepszego niż standardowe Oferty biur podróży , mało tego w wielu przypadkach te oferty można było kupić na lepszych warunkach u konkurencji ( w biurach podróży ).
    Co do oferty internetowej ..... jak ktoś zabiera się za takie rzeczy i nie potrafi tego zrobić porządnie ( dostawy po czasie, a oferta np. Zabawek niedostępna do zamówień do połowy grudnia ) to niech nie spodziewa się fajerwerków . Jak można oferować prezenty w sklepie internetowym które nie są dostępne do zamówień prawie do samych Świat ... do tego ryzyko niedostarczenia . Tak trudno było to przewidzieć ? Pozostawię resztę bez komentarza jak sobie sieć radzi z brakami w sklepie , kolejkami i brakiem ludzi do pracy na sklepie .
    Wesołych Świat i przemyślcie lepiej organizacje takich rzeczy w przyszłości .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.