22.12.2019/19:28

Przed świętami Lidl online ma problemy z dostawą zamówień na czas

Klienci sklepu internetowego sieci Lidl narzekają na forach internetowych i profilu internetowym sieci na to, że nie mogą się doczekać swoich przesyłek, a deklarowany termin dostawy minął. Dyskonter wydał oświadczenie, w których tłumaczy, że nie spodziewał się tak wielu zamówień.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • And 23.12.2019

    Sklep porażka. Produkt zamówiony i opłacony w dniu 11.12.19 miał być dostarczony do 20.12.19. Na stronie informacja że produkt spakowany oczekuje na wysyłkę. 20.12.19 godzina 13, email - produkt zostanie dziś wysłany, numer monitorowania prześlemy po przekazaniu kurierowi. Około 18 kolejny email - nie wyślemy bo produkt się wyprzedał, zapraszamy na kolejne zakupy. 23.12.19 ani towaru ani kasy. Kpina, kpina, kpina !!!

  • Rozczarowany !!! 23.12.2019

    Projekt „podróże „ nie wnosił nic nowego , lepszego niż standardowe Oferty biur podróży , mało tego w wielu przypadkach te oferty można było kupić na lepszych warunkach u konkurencji ( w biurach podróży ).
    Co do oferty internetowej ..... jak ktoś zabiera się za takie rzeczy i nie potrafi tego zrobić porządnie ( dostawy po czasie, a oferta np. Zabawek niedostępna do zamówień do połowy grudnia ) to niech nie spodziewa się fajerwerków . Jak można oferować prezenty w sklepie internetowym które nie są dostępne do zamówień prawie do samych Świat ... do tego ryzyko niedostarczenia . Tak trudno było to przewidzieć ? Pozostawię resztę bez komentarza jak sobie sieć radzi z brakami w sklepie , kolejkami i brakiem ludzi do pracy na sklepie .
    Wesołych Świat i przemyślcie lepiej organizacje takich rzeczy w przyszłości .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.