27.02.2018/08:23

Przed Wielkanocą HELIO stawia na silne kampanie w mediach

Po bardzo udanej i intensywnej kampanii bożonarodzeniowej, czas na silne medialne uderzenie na Wielkanoc. Kampania podkreślająca atuty produktów marki HELIO rozpoczęła się już w lutym, ale to w marcu przypadnie kumulacja cross-mediowego wsparcia – zapowiada Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu specjalizującej się w bakaliach i masach do ciast spółki HELIO.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.