20.03.2019/15:03

Przed Wielkanocą właściciel marki Delecta wprowadza na rynek unikalne nowości

Chociaż z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta wynika, że w 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej 1-2 razy w miesiącu, a ponad 1/5 Polaków (21%) robi to raz w tygodniu*, to liczby te zmieniają się w okresie świątecznym: zarówno podczas Bożego Narodzenia, jak i Wielkanocy. W tych szczególnych dniach, mamy nie tylko więcej czasu na kuchenne aktywności, ale też staramy się okazać swoim najbliższym miłość poprzez budowanie uroczystej atmosfery i własnoręczne przygotowanie smakołyków dla najbliższych. Bo chociaż nie zawsze łatwo mówić nam o uczuciach, to właśnie takie drobne gesty „prosto z serca” mają znaczenie.

Na święta konsumenci chętnie pieką tradycyjne ciasta – serniki, mazurki, baby i babki, ale również poszukują nowości, chcąc zaskoczyć swoich bliskim zupełnie nowym wypiekiem. Od lat liderami okołoświątecznej sprzedaży z oferty marki Delecta są  następujące pozycje: ciasto Karpatka, Babeczki z płatkami czekolady, Krówka oraz ciasta z linii Duża Blacha – w tym ciasto drożdżowe, jogurtowe i czekoladowe – szczególnie popularne w okresie wielkanocnym. Z dumą mówimy też o naszych niedawnych propozycjach, które zyskują licznych fanów, takich jak: Ciasto Marchewkowe, Babeczki Brownie, Ciasto Leśny Mech – idealne na wiosenne przebudzenie. Konsumenci wciąż chętnie sięgają po dotychczasowe babeczki z oferty marki, które po upieczeniu wkładane są do koszyczków wielkanocnych. Dobrze sprzedaje się także klasyka w kremach, czyli krem Karpatka Oryginalna czy polewy – idealne do dekorowania ciast i deserów. W segmencie ozdób cukierniczych warto również pamiętać o linii naturalnych dekoracji Decorada: płatki czekoladowe, karmel, kamyczki czekoladowe trio, kolorowe mini piegi i posypka owocowa, a także naturalne pisaki dekoracyjne – idealne do ozdabiania babeczek z koszyczka czy mazurków.

Lekko na wiosnę

Nasz asortyment w ostatnim czasie został poszerzony o nowe i unikalne na poziomie rynku „Mixy do mascarpone” (smak waniliowy i tiramisu), które szczególnie mogą spodobać się amatorom lekkich, biszkoptowych ciast przełożonych kremem na bazie tegoż serka. W związku z terminem tegorocznych Świąt Wielkanocnych, które przypadają na koniec kwietnia, może nas zaskoczyć piękna, wiosenna aura, która spowoduje, że zachcemy jeść lżej. Dlatego takie właśnie lżejsze wypieki mogą okazać się bardzo popularne.  

Słodki aromat

Na okres wielkanocny przygotowaliśmy również zupełnie nową linię cukrów smakowych, które doskonale sprawdzą się przy naturalnym aromatyzowaniu wypieków i deserów. Konsument z pewnością doceni je nie tylko za silny aromat, naturalny skład, ale również niepowtarzalne nuty smakowe. To doskonała alternatywa dla aromatów w płynie, które są jednym z ważniejszych dodatków do ciast, obok oczywiście proszku do pieczenia, sody, czy drożdży. Wśród nowości marki Delecta z pewnością każdy znajdzie swoją ulubioną wersję.
Mimo że świąteczne zwyczaje Polaków ulegają zmianie i coraz częściej spędzamy te dni na rodzinnych wyjazdach poza domem, Wielkanoc jest istotnym okresem w ciągu roku dla całej naszej kategorii. Widać to także w segmencie bakalii. Konsumenci w okresie wielkanocnym wybierają typowe bakalie wypiekowe i dodatki do kulinariów, takie jak suszone śliwki, morele, żurawina, rodzynki oraz migdały, orzechy włoskie i laskowe, które są składnikami tradycyjnych potraw. Chętnie sięgają również po bardziej nietypowe propozycje. Poszukują oryginalnych smaków, które podkreślają nowoczesny charakter świąt, dlatego wybierają np. żurawinę z sokiem z granatu czy wiśnię. Niesłabnącym zainteresowaniem w tym okresie cieszą się także mieszanki np. keksowa, wiórki kokosowe, skórka pomarańczowa oraz gotowe masy kajmakowe dostępne w kilku smakach, a także masa makowa z dodatkiem bakalii i masa makowa z białego maku o smaku marcepanu. Konsumenci nie mogą sobie pozwolić na to, by ich świąteczne potrawy w tym wyjątkowym czasie się nie udały, dlatego bazują na produktach o sprawdzonej, najwyższej jakości. Bakalland, lider rynku bakalii, jest dla nich naturalnym wyborem.


*Badanie przeprowadzone techniką CAWI na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1089, dobranej z panelu Ariadna, w dniach 4-8 listopada 2016, na zlecenie marki Delecta

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.