12.09.2016/10:31

Przewagi konkurencyjne w handlu. Na co stawiają poszczególne sieci?

Unikatowe koncepty sklepów, dłuższe godziny otwarć, nietypowe kampanie promocyjne... Każda z sieci handlowych w nieco inny sposób próbuje wyróżnić się na rynku. Eksperci firmy Roland Berger w raporcie "Handel spożywczy w Polsce w latach 2010-2020" podkreślają, że wyraźne działania zmierzające do odróżnienia się od konkurencji dostrzegalne są we wszystkich segmentach rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • vre 13.09.2016

    Rzeczywiscie panowie z Roland Berger nie pokazali sie tym razem z najlepszej strony... W ich "raporcie" niemal same oczywistosci......

  • roko 12.09.2016

    zgadzam się. delikatny przegląd portali internetowych, a nie pogłębiona analiza. chłopaki do roboty!!!!

  • flr 12.09.2016

    dość mało kompletna lista - raczej research online niż rzetelna analiza

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.