12.09.2016/10:31

Przewagi konkurencyjne w handlu. Na co stawiają poszczególne sieci?

Unikatowe koncepty sklepów, dłuższe godziny otwarć, nietypowe kampanie promocyjne... Każda z sieci handlowych w nieco inny sposób próbuje wyróżnić się na rynku. Eksperci firmy Roland Berger w raporcie "Handel spożywczy w Polsce w latach 2010-2020" podkreślają, że wyraźne działania zmierzające do odróżnienia się od konkurencji dostrzegalne są we wszystkich segmentach rynku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • vre 13.09.2016

    Rzeczywiscie panowie z Roland Berger nie pokazali sie tym razem z najlepszej strony... W ich "raporcie" niemal same oczywistosci......

  • roko 12.09.2016

    zgadzam się. delikatny przegląd portali internetowych, a nie pogłębiona analiza. chłopaki do roboty!!!!

  • flr 12.09.2016

    dość mało kompletna lista - raczej research online niż rzetelna analiza

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.