05.05.2017 / 12:17
StoryEditor

Przez zakaz handlu w niedziele Polska przestanie być atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów?

Izby gospodarcze przestrzegają przed możliwą utratą atrakcyjności przez polski rynek dla zagranicznych inwestorów (fot. materiały prasowe)
Izby gospodarcze zrzeszające zagranicznych inwestorów działających w Polsce ostrzegają, że wprowadzenie w naszym kraju zakazu handlu w niedziele będzie "niepokojącym sygnałem dla perspektyw rozwoju biznesu" oraz może sprawić, iż Polska przestanie być postrzegana jako kraj atrakcyjny dla inwestorów z zewnątrz. Portal wiadomoscihandlowe.pl dotarł do pisma skierowanego do wicepremiera Mateusza Morawieckiego oraz przewodniczącej sejmowej Komisji Polityki Społecznej i Rodziny Beaty Mazurek przez Joannę Jaroch-Pszeniczną, wicedyrektor Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.

W opinii firm członkowskich największych izb gospodarczych w Polsce, wprowadzenie ustawowego zakazu handlu w niedziele wywoła "poważne ryzyko ograniczenia działalności produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 17:06
StoryEditor
Zarządzał siecią Jula, teraz zrealizuje projekty dla Obi. Tomasz Wienke nowym nabytkiem niemieckiego operatora
Tomasz Wienke, nowy nabytek sieci Obi (fot. Obi)

Tomasz Wienke, dawniej związany m.in. z takimi firmami i sieciami jak Praktiker, Jula i Majster Budowlane ABC, dołączył do sieci Obi. Menedżer objął w firmie stanowisko dyrektora projektu.

"Przede mną nowy etap, pełen wyzwań, inspiracji i wspólnego kształtowania przyszłości branży DIY" - przekazał Tomasz Wienke.

Już wcześniej menedżer zapowiadał: "Gdy na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 11:47
StoryEditor
Dino wchodzi do jednego z największych polskich miast. Gdzie otworzy pierwszy sklep?
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Shutterstock)

Dino niebawem otworzy pierwszy sklep nie tylko w Warszawie, ale także w innym mieście spośród tych o największej liczbie mieszkańców. Choć firma oficjalnie jeszcze tego nie potwierdziła, to lokalne media poznały już lokalizację planowanej placówki.

Miastem, o którym mowa, jest Lublin. Jak podają m.in. serwisy Lublin.eska.pl i Spotted Lublin, pierwszy sklep notowanej na warszawskiej giełdzie sieci handlowej otwarty ma zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 15:31