28.11.2018/14:26

Przyciągnąć i utrzymać klienta – to największe wyzwanie dla sieci handlowych [WYWIAD]

- Statystyczny Polak może robić zakupy średnio w sześciu sklepach różnych marek i formatów. Bardzo chętnie z tego korzystamy, kupując regularnie w około czterech: jeden sklep mamy obok domu, drugi blisko pracy, trzeci po drodze do szkoły i jeszcze hipermarket, gdzie jeździmy na zakupy raz w tygodniu. To jest wyzwanie dla całej branży handlu detalicznego – przyciągnąć klienta i sprawić, by z nim pozostał. Cena zdecydowanie nie jest jedynym wyznacznikiem – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.