Tesco wychodzi z Polski, a co z resztą Europy Środkowej? Walka o byt, sprzedaż biznesu czy ucieczka do przodu?
Co najmniej od 2017 r. biznesy Tesco w Europie Środkowej notowały bardzo powolny wzrost sprzedaży i niewielkie zyski – lub nawet ich brak. W 2020 r. nastąpiła przewidywana przez wielu dostawców sieci w tym regionie rezygnacja z kontynuowania działalności w Polsce. Powstaje pytanie, co dalej z pozostałymi operacjami detalisty – w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Próbę przewidywania podjął portal IGD RetailAnalysis.
Pozostało jeszcze 91% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
20.06.2022
Tęsknię za Tesco.
-
11.09.2020
Zwykły bełkot
14