13.07.2020/10:42

Purella Superfoods przedstawia kolejną nowość z linii Supershots Shot Relax

Purella Superfoods podąża za najnowszymi trendami i poszerza linię SUPERSHOTS o kolejną funkcjonalną odsłonę: Shot Relax z sokiem z wiśni i ekstraktem z melisy.

Jak w całej linii SUPERSHOTS bazą jest 100% najwyższej jakości ekstrakt z imbiru NFC z pierwszego tłoczenia, natomiast w wariancie RELAX w składzie znajduje się również sok z wiśni, który prócz właściwości antyoksydacyjnych pomaga również na bezsenność oraz trudności w zasypianiu, a także wyciszający ekstrakt z melisy. Imbir dodaje energii oraz witalności, dlatego jest pomocny w stanach przemęczenia fizycznego  i psychicznego. Melisę można stosować w stanach pobudzenia nerwowego, rozdrażnienia, stresu, zespole przewlekłego zmęczenia, stanach lękowych i nerwicach. Sprawdzi się także przy problemach z zasypianiem. Melisa działanie uspokajające zawdzięcza składnikom takim jak m.in. kariofilen i cytral.

Supershoty to produkty łączące skoncentrowany ekstrakt ze świeżo tłoczonego imbiru, z SUPERFOODami o najwyższych wartościach odżywczych oraz sokami NFC (not from concentrate), podane w wygodnej szklanej butelce o pojemności 60 ml. To pyszne i wyraziste w smaku produkty funkcjonalne wspierające zdrowie, podnoszące energię i odporność. Linia składa się z pięciu produktów: ENERGY z niezwykłą mocą guarany, RECOVERY z uzdrawiającą kurkumą, DETOX z oczyszczającą siłą chlorelli i moringi, ANTIOX z porzeczkami i pełnymi antyoksydantów jagodami acai oraz wspomniany już RELAX z wyciszającym sokiem z wiśni i ekstraktem z melisy.

Kłącze imbiru jest bogatym źródłem witamin i minerałów, pomaga w walce z przeziębieniem, bólem gardła i stawów, korzystnie wpływa na układ trawienny i krwionośny, jest także stosowany w leczeniu migreny.

Konsumenci poszukują smacznych i zdrowych przekąsek „na raz” dających konkretne benefity zdrowotne. Jest to kategoria dotychczas nieobecna na rynku polskim. Oczekują produktów bez cukru i sztucznych dodatków.  Wg raportu Mintela czas pandemii Covid-19  dodatkowo wzmocnił znaczenie silnego układu odpornościowego, co jest komunikacyjną szansą dla napojów bazujących w 100% na roślinach, przynoszących konkretne korzyści prozdrowotne.

Dodatkowym argumentem „za” jest brak kanibalizacji obecnego asortymentu oraz brak zamienników. Produkty sprzedające się „on top” są bardzo ciekawym dodatkiem do kategorii napojów, wiąże się z podniesieniem wartości sprzedaży per 100 ml produktu oraz zwiększeniem marży w kategorii.

Takie produkty są już dostępne na rynkach zagranicznych, jest to istotny trend, który na targach BIOFACH w lutym tego roku był bardzo licznie reprezentowany. 45% Konsumentów szuka produktów bez sztucznych dodatków i dodatku cukru, jednocześnie dla 41% Konsumentów w Polsce zdrowotne benefity żywieniowe są głównym motywatorem zakupowym (Mintel 2018).

Mała gramatura „READY TO GO”,  sprawia, że jest to idealny produkt do strefy impulsowej w kategorii napojów, czy w strefie przykasowej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.