09.03.2020/09:08

Purella wraz z Anną Starmach wspiera sprzedaż poprzez edukację, budowanie świadomości produktów oraz rozpoznawalność marki

Purella rusza ze swoim najnowszym projektem edukacyjno-sprzedażowym SUPERFOODY NA CO DZIEŃ, który przez najbliższe 3 miesiące będzie wspierał działania sprzedażowe, a także będzie budował świadomość konsumentów odnośnie SUPERFOODów i zachęcał do codziennego gotowania z ich wykorzystaniem. Projekt pojawi się na kanale YT, Onet, Social Mediach oraz na ekranie kinowym.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.