09.03.2020/09:08

Purella wraz z Anną Starmach wspiera sprzedaż poprzez edukację, budowanie świadomości produktów oraz rozpoznawalność marki

Purella rusza ze swoim najnowszym projektem edukacyjno-sprzedażowym SUPERFOODY NA CO DZIEŃ, który przez najbliższe 3 miesiące będzie wspierał działania sprzedażowe, a także będzie budował świadomość konsumentów odnośnie SUPERFOODów i zachęcał do codziennego gotowania z ich wykorzystaniem. Projekt pojawi się na kanale YT, Onet, Social Mediach oraz na ekranie kinowym.

Producent stworzył wyjątkowy program kulinarny z Anią Starmach w roli głównej "SUPERFOODy na co dzień" w ramach którego Purella będzie edukować konsumentów jak szybko, smacznie i zdrowo gotować, wykorzystując do tego SUPERFOODy, czyli produkty pochodzenia roślinnego o najwyższych wartościach odżywczych. W ramach pierwszej serii zostało nagranych 9, niespełna 5-minutowych odcinków. Każdy odcinek ma SUPER bohatera w postaci produktu z linii SUPERFOODS.

Gotować prosto, smacznie i zdrowo to moja filozofia, w którą wierzę i którą chętnie promuję. W "SUPERFOODach na co dzień" pokażę, jak w łatwy sposób włączyć składniki o najwyższych wartościach odżywczych do naszej codziennej diety. Chcemy edukować i pokazywać widzom, czym są SUPERFOODy, jak wykorzystać ich moc w kuchni do codziennego gotowania, przyrządzając proste i smaczne dania z ich dodatkiem. Chcemy zachęcić widzów do eksperymentowania, bawienia się w kuchni nowymi, czasem egzotycznymi składnikami, które wzbogacają dietę, będąc jednocześnie bombami witamin i minerałów, których zawierają kilkakrotnie więcej niż inne produkty - mówi Anna Starmach, ambasadorka marki.

Do projektu zaproszono także gości specjalnych, którzy będą̨ towarzyszyć Ani w kuchni. W wybranych odcinkach wystąpią: Grzesiek Zawierucha – zwycięzca ostatniej edycji programu Masterchef,  Zosia Zborowska-Wrona –  blogerka, influencerka, Paulinka Foremny, zwyciężczyni Masterchef Junior oraz Kamil Pawelski, znany bloger, występujący pod pseudonimem Ekskluzywny Menel. Goście wesprą akcję swoimi zasięgami na social mediach poprzez publikacje materiałów Purella.  2 marca projekt wystartował na kanale YouTube: PURELLA Superfoody na co dzień, a już dziś 9 marca, i w każdy następny poniedziałek, będą miały premierę kolejne odcinki programu Ani Starmach.

Projekt będzie również wsparty działaniami reklamowymi i edukacyjnymi na portalu Onet.pl. Już 14.03  o godzinie 12-tej na Stronie Głównej Onet wystartuje emisja pierwszego odcinka programu, którego bohaterem jest dodająca energii Guarana. Projekt będzie też wspieramy na pozostałych portalach Onet jak: Onet gotowanie, Onet kobieta, Onet Zdrowie i Onet Medonet, Onet-RAS, Noizz, You tube i FB (łącznie blisko 30 mln Realnych Użytkowników miesięcznie). Akcja zaplanowana jest na 9 kolejnych tygodni.

Prócz tego Purella została partnerem akcji „Kino na obcasach” organizowanej przez MULTIKINO. Jest to cykl comiesięcznych spotkań dla kobiet w kinie na seansach przedpremierowych, opatrzony dodatkowymi działaniami dla widzów. Seanse są organizowane w 21 kinach MULTIKINO w całej Polsce. Przed każdym seansem, będzie wyświetlany ODCINEK PROGRAMU KULINARNEGO. Uczestnicy pokazów dostaną produkty od Purella do przetestowania, a dodatkowo możliwość spróbowania nowości w czasie akcji degustacyjnych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.