01.03.2018/14:49

PwC na Kongresie Mięsnym 2018: Silna marka musi być wyrazista

Polacy kochają mięso i nie wyobrażają sobie dobrego obiadu bez mięsa na talerzu. Jesteśmy dumni z mięsa i wierzymy, że potrafimy dobrze je przygotować – mówiła podczas Kongresu Mięsnego’18 Marta Marczak, dyrektor w Zespole Doradztwa Strategii Marki PwC analizując trendy i pozycje marek na rynku mięsa.

Jak podkreślała ekspertka wiele tendencji kształtowanych jest przez różne zjawiska cywilizacyjne. Kreują one także charakter marki. Obecnie są to: zanieczyszczenie środowiska, natłok informacyjny, afery żywnościowe, wysoko przetworzona żywność i choroby cywilizacyjne.

Marczak podkreśliła, że obserwujemy obecnie powrót do wyrobu rzemieślniczego. - Chcemy wiedzieć, że za konkretną marką stoją konkretne nazwiska, autentyczni ludzie. To przeciwieństwo do dużego, odhumanizowanego produkowania żywności – podkreśliła.

Czym będzie dobre mięso w przyszłości? Będziemy obserwowali potrzebę zdrowego żywienia, wygodę i proces premiumizacji. - Dobre mięso będzie czyste, bez ulepszaczy. Będzie coraz mocniej nawiązywało do lokalności, będzie uczciwe i transparentne. Będzie także dbało o środowisko. Dobre mięso będzie musiało przybrać formę przekąski do zjedzenia w biegu. Produkty mięsne będą miały coraz bardziej wyrafinowane opakowania. Pojawią się też nietypowe kombinacje smakowe – mówiła Marta Marczak podczas Kongresu Mięsnego’18.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Leszek 08.03.2018

    Straszny banał z tym "Polacy nie wyobrażają sobie obiadu bez mięsa"

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.