Quick Park Mysłowice notuje pierwsze rekordy frekwencyjne
Od 30 listopada do 31 grudnia hybrydową galerię handlową Quick Park w Mysłowicach odwiedziło ponad 220 tys. klientów. To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie
Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Galeria zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. Obecne są m.in. liczne marki odzieżowe i przemysłowe, a także Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, punkty gastronomiczne oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino.
Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR Real2B Development:
Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino - sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic.
Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczniu klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina.
Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 m2. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.
12