10.01.2017 / 12:19
StoryEditor

Quick Park Mysłowice notuje pierwsze rekordy frekwencyjne

Supermarket sieci Piotr i Paweł (materiały własne)
Od 30 listopada do 31 grudnia hybrydową galerię handlową Quick Park w Mysłowicach odwiedziło ponad 220 tys. klientów. To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Galeria zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:05
StoryEditor
Grupa Eurocash pod presją rosnących kosztów. Co najmocniej ciąży największemu hurtownikowi na rynku?
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash musi mierzyć się ze spowolnieniem tempa wzrostu gospodarczego, spadkiem siły nabywczej Polaków i zmniejszeniem wydatków domowych na konsumpcję. Jednak negatywny wpływ tych czynników na wielkość sprzedaży grupy jest mitygowany przez wzrost wynagrodzeń oraz transferów socjalnych, w tym w szczególności wzrost płacy minimalnej i Program 800+.

Zeszły rok przyniósł spadek dynamiki inflacji. Wiodące firmy badawcze i banki przewidują kontynuację tego trendu także w 2024 r. W czwartym kwartale 2023 r. wskaźnik inflacji to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 13:26
StoryEditor
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania [BADANIE NIQ]
94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania (fot. Shutterstock)
41 proc. Europejczyków deklaruje, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku ubiegłego – to samo stwierdza 42 proc. Polaków. 55 proc. Europejczyków deklaruje, że wybrałoby produkt, w którym wprowadzono innowacje aby uczynić go jak najbardziej przystępnym cenowo – w Polsce wynik ten wynosi 47 proc. Priorytetem numer 1 wśród Europejczyków jest zdrowe życie: 43 proc. Europejczyków pragnie dbać o swoje zdrowie, budować je i wzmacniać. Wśród Polaków odsetek ten wynosi 38 proc. To wyniki najnowszego badania firmy NielsenIQ.

Według NIQ, 42 proc. Polaków ma poczucie, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do roku poprzedniego – takie samo zdanie wyraża 41 proc. Europejczyków. 89 proc. z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 19:01