10.01.2017/12:19

Quick Park Mysłowice notuje pierwsze rekordy frekwencyjne

Od 30 listopada do 31 grudnia hybrydową galerię handlową Quick Park w Mysłowicach odwiedziło ponad 220 tys. klientów. To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Galeria zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. Obecne są m.in. liczne marki odzieżowe i przemysłowe, a także Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, punkty gastronomiczne oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino.

Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR Real2B Development:

Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino - sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic.

Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczniu klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina.

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 m2. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.