22.07.2021/11:59

Rafał Kasprzak, CEO Subscribo: Cotygodniowa paczka ze świeżym chlebem na zakwasie i warzywami? Tak. Na podobnej zasadzie jak Netflix

– Kupowanie podstawowych produktów spożywczych i higienicznych często nie sprawia nam przyjemności. Obserwując konsumentów z zachodu Europy, coraz częściej decydują się oni na model subskrypcyjny, żeby oszczędzić swój czas poświęcany do tej pory na zakupy w sklepie – mówi Rafał Kasprzak, szef i założyciel firmy Subscribo.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.