Raport Nielsena: Konsumenci to łowcy okazji
Częścią przyjemności jaką konsumenci czerpią z robienia zakupów jest ekscytacja polowaniem – 59 proc. badanych na całym świecie stwierdza, że czerpie radość z poszukiwania okazji – wynika z najnowszego badania Nielsena.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
15.07.2016
Polak przyzwyczaił się przez lata, że wszystko jest w promocji i teraz już go tego nie oduczymy. To wszystko nasza wina. Wszyscy detaliści musieliby naraz zrezygnować z promocji lub mocno je ograniczyć, a coś takiego na bank nie nastąpi.
-
14.07.2016
Jaki z tego morał? Trzeba sprzedawać wszystko "w promocji".
-
14.07.2016
Lead (początkowy, pogrubiony tekst) nie dołącza się podczas eksportowania do PDF-a (przy każdym artykule).
7