29.11.2018/15:14

Reklama SMS napędzała sprzedaż w Czarny Piątek

9,5 miliona wysłanych wiadomości – o połowę więcej niż rok temu, dwa razy tyle co w sobotę i niedzielę razem. Oto bilans minionego Czarnego Piątku w SMSAPI. Rekordowa liczba firm skorzystała z narzędzia do komunikacji SMS, aby przypomnieć swoim klientom o specjalnych okazjach. Podobnie było w całej Europie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.