28.10.2020/10:07

Reklamowa ofensywa Śliwki Nałęczowskiej

Trwa rozpoczęta 21 września wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej.

Marka promowana jest w przestrzeni miejskiej (służą do tego plakaty, które zwyciężyły w  tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska). Kampania obejmuje też telewizję i serwisy VOD, gdzie wyświetlane są billboardy sponsorskie. Śliwka Nałęczowska wpierana jest również w digitalu (m.in. w social mediach) oraz w prasie handlowej. Kampania potrwa do końca listopada br.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także