04.08.2022 / 11:41
StoryEditor

Renata Juszkiewicz, prezes POHiD: Przekształcenie sklepu w quasi-czytelnię nie łamie prawa

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Prawo pozwala na to, żeby z placówki handlowej zrobić quasi-czytelnię. Zatem operatorzy, którzy się na to decydują, działają zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Na razie tylko jedna z sieci handlowych zrzeszonych w naszej organizacji podjęła tego typu kroki – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD).

Doniesienia o prawdopodobnym uruchomieniu w niedziele dyskontów sieci Biedronka jako wypożyczalni książek wywołały falę komentarzy – zarówno ze strony zwolenników, jak i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2025 / 16:53
StoryEditor
Lidl urządza Kitchen Games w Kuchni Lidla. Trwa bitwa influencerów kulinarnych
Nowy format Kuchni Lidla – influencerzy kulinarni stają do gry w Kitchen Games!

Nowy format Kuchni Lidla! Kitchen Games ma być w założeniu emocjonującą rywalizacja znanych influencerów kulinarnych na YouTube. Projekt ma angażować widzów, bo to ich głosy zdecydują, kto zwycięży.

Kitchen Games na Kuchni Lidla

Kuchnia Lidla to od lat źródło inspiracji kulinarnych, praktycznych przepisów i cennej wiedzy dla milionów Polaków. Teraz Lidl zaoferuje fanom got...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 15:46
StoryEditor
Czy Pyszne.pl rzuca wyzwanie Too Good To Go? Współpraca z Wedlem w walce z marnowaniem żywności
Pyszne.pl i Wedel razem przeciw marnowaniu jedzenia. Nowe zestawy „Daj im szansę” (fot. materiały prasowe)

Współpraca znanych marek otwiera nowy rozdział w podejściu do problemu marnowania żywności. W Warszawie rusza akcja, która łączy ideę ograniczania strat z rynkowymi trendami i oczekiwaniami konsumentów. Czy inicjatywa okaże się odpowiedzią na popularność Too Good To Go i czy zyska swoich zwolenników w stolicy?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Marnowaniu Żywności E.Wedel i Pyszne.pl ogłosiły wspólną inicjatywę. Dzięki niej warszawiacy mogą zamówić zestawy słodyczy "Daj im s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2025 20:06