Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.06.2021 / 11:30
StoryEditor

Retail & FMCG Congress już 15-16 czerwca 2021! Weź udział w najważniejszym wydarzeniu w branży handlowej

Na zdj. hybrydowy Retail & FMCG Congress 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 15-16 czerwca odbędzie się kolejna, 14. edycja Retail & FMCG Congress Poland & CEE (wcześniej Kongres Rynku FMCG), organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę takich tytułów, jak Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.

Retail & FMCG Congress to najważniejsze spotkanie dedykowane sektorom handlu detalicznego i hurtowego, a także branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kongres od 14 lat gromadzi kluczowe osoby z branży. Kreatorów najważniejszych trendów na rynku FMCG, wybitnych managerów z handlu oraz ekspertów i analityków.

Co zyskasz biorąc udział w kongresie?
- Zdobędziesz wiedzę o najważniejszych trendach kształtujących rynek handlu i FMCG
- Poznasz analizy rynkowe przygotowane przez uznanych ekspertów i topowych producentów
- Odkryjesz nowe produkty i usługi, które pozwolą ci wyprzedzić konkurencję i odświeżyć ofertę
- Zaprezentujesz potencjał swojej firmy liderom w branży  Spotkasz się z ekspertami podczas prelekcji i debat
- Umówisz się na indywidualne spotkanie biznesowe ze wskazanym uczestnikiem Kongresu (w ramach wybranych pakietów)

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

Wiosenna odsłona RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE to:
- 2 dni ogromnej dawki wiedzy i merytorycznych prelekcji
- 4 ścieżki tematyczne
- 12 inspirujących debat z udziałem liderów, ekspertów i badaczy rynku
- 100 prelegentów związanych z sektorem detalicznym i hurtowym z kraju i zagranicy

Nie może Cię zabraknąć!

Kontakt dla branży handlowej:

Karina Sandomierska
Projekt Manager
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 301 544

Chcesz zostać partnerem wydarzenia?

Robert Zakrzewski
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 519 042 666

Robert Biernat
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 732

Łukasz Siemieniec
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 300 363

Bartosz Tesławski
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 533 306 967

>> Więcej informacji o kongresie (w tym program) <<

 

29.04.2025 / 11:03
StoryEditor
Zaskakująca zmiana w kierownictwie Ceconomy. Prezes firmy zarządzającej sieciami MediaMarkt i Saturn przechodzi do rządu!
Karsten Wildberger przechodzi do niemieckiego rządu (fot. Bartek Kaszuba)

Karsten Wildberger, dotychczasowy CEO Ceconomy, właściciela sieci MediaMarkt i Saturn, ogłosił rezygnację ze stanowiska. Nie chodzi jednak o przejście do konkurencji ani o zakończenie kariery – czeka go zupełnie nowa rola. Jaką funkcję obejmie i co oznacza to dla przyszłości jednej z największych firm handlu detalicznego w Europie?

Karsten Wildberger, który od lat stał na czele koncernu Ceconomy, niespodziewanie ogłosił swoją rezygnację z funkcji prezesa. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie praso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 13:59
StoryEditor
Marki własne wciąż w natarciu, ale tempo globalnej ofensywy spada. Kluczowe trendy kształtujące wzrost marek własnych i produktów markowych [NIELSEN IQ]
Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium (fot. Shutterstock)

Postrzeganie produktów marek własnych i ich jakości przez konsumentów znacznie się poprawiło. Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium. Jak powinni zareagować detaliści? Kluczowe trendy napędzające wzrost marek własnych i produktów markowych analizuje Nielsen IQ w raporcie "Key Trends Shaping Private Label and Branded Product Growth".

Zmiana postrzegania wartości

Percepcja marek własnych jako gorszych jakościowo słabnie, 68 proc. respondentów postrzega je jako dobrą alternatywę dla marek znanych, a 69 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:43