03.06.2022 / 10:33
StoryEditor

Robert Brania, Avery Dennison: Etykiety RFID mają przyszłość w kategorii produktów świeżych [WYWIAD]

RFID etykiety_2 (materiał partnera)
- W przypadku produktów spożywczych etykiety inteligentne zdominują najszybciej takie gamy produktowe, jak paczkowane mięso, wędliny, ryby, owoce morza, ale też wina i alkohole, bo poza śledzeniem produktu oferują możliwość interakcji z konsumentem - mówi Robert Brania, Technical Marketing Manager w firmie Avery Dennison.

Rozwój technologii RFID wyhamował w związku z aktualną sytuacją na świecie?

Obecny czas jest trudny dla rozwoju i wdrażania technologii RFID. Powodem jest sytuacja na ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 07:02