13.08.2018/12:15

Robert Kubica w nowej kampanii produktów Lotos Dynamic

Grupa Lotos startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.

Lotos oferuje nową linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są trzy rodzaje napoju energetycznego – odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy smak Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.

Wprowadzenie nowych smaków oraz odświeżenie wyglądu puszki poprzedzono analizą rynku oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią na dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic doskonale wpisują się w strukturę rynku „energetyków”.

– W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy na stacjach sieci Lotos klienci kupili więcej napojów energetycznych Dynamic niż w całym ubiegłym roku. – komentuje Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu – wiceprezes zarządu ds. handlu spółki Lotos Paliwa.

Wiosną Grupa Lotos została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa Lotos była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci Lotos. Za całość, w tym kreację odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

– Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – Lotos Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20. – dodaje Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos S.A.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • polak mały 13.08.2018

    no kurcze teraz muszą być na plusie , bo za wspieranie Kubicy tankuje tylko u nich , nawet jak mi Lotos jest nie po drodze

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.