04.08.2017/13:28

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Wraz z wprowadzeniem na rynek napoju Coca-Cola Zero Cukru firma startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której głównymi bohaterami – poza samym Robertem Lewandowskim – będą jego kibice. Materiały reklamowe, w tym nowy spot, konsumenci mogą śledzić od początku sierpnia.

Coca-Cola ma przyjemność współpracować z Robertem Lewandowskim już od 2011 r. w ramach turnieju Coca-Cola Cup. W tym roku wspólnie zdecydowaliśmy o rozszerzeniu współpracy i zaangażowaniu Roberta do działania w ramach nowej kampanii. Coca-Cola Zero Cukru od początku roku otrzymała duże wsparcie, zarówno w ramach kampanii mediowych, jaki i zwiększenia widoczności w punktach sprzedaży. Dzięki niemu odnotowaliśmy bardzo dobry wynik za pierwszą połowę 2017 roku. Wierzymy, że nowe działania pozwolą nam osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty rynkowe – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.

Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny.

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Krys 15.09.2017

    lepiej gdyby inwestowali w nowoczesne kampanie reklamowe (link usunięty automatycznie)

  • kokoszka 03.09.2017

    cocacola 4 - 0

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.