11.02.2022 / 01:08
StoryEditor

Rok pod znakiem Snickersa Creamy Peanut Butter

Przez cały rok firma Mars Wrigley będzie wspierać reklamowo najnowszy wariant batona Snickers (materiały prasowe)
Najnowszą propozycją w portfolio marki Snickers jest baton nadziewany kremem z masłem orzechowym. Firma Mars Wrigley promuje go w ramach szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, której towarzyszy hasło „Nie ogarniasz? Zjedz Snickersa". 

Przygotowany na potrzeby kampanii spot opowiada o niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, w czym pomocny okazuje się Snickers Cre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 14:59
StoryEditor
Grupa Pepco poprawia przychody, ale na porównywalnej bazie wciąż notuje spadki. Polska na czele pod względem liczby otwarć
W drugim kwartale roku finansowego Grupa Pepco przyhamowała z otwieraniem nowych sklepów, ale ten trend nie dotyczył Polski (fot, materiały prasowe)
Grupa Pepco podała wyniki za II kwartał oraz I półrocze roku obrotowego 2024. Są one umiarkowanie optymistyczne. Przychody Grupy po dwóch kwartałach wyniosły 3,2 mld euro, co oznacza wzrost o 11,1 proc. rdr. Liczone LfL spadły jednak o 2,5 proc. (wobec 11,7 proc. w pierwszym półroczy roku obrotowego 2023). Jak Pepco radziło sobie na poszczególnych rynkach?

II kwartał roku obrotowego 2024, zakończony 31 marca br. przyniósł Grupie Pepco, właścicielowi sieci dyskontów przemysłowych działających pod szyldami PepcoDealz w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 10:29
StoryEditor
Handel mrozi VAT na żywność. Ceny rzeczywiście nie wzrosną? | Subiektywny Przegląd Tygodnia
Subiektywny Przegląd Tygodnia
Chwilę po ogłoszeniu decyzji o powrocie 5-procentowej stawki podatku VAT na żywność sieci handlowe zaczęły ogłaszać, że w ich sklepach nie będzie podwyżki o wspomnianą wartość. Nie oznacza to jednak, że ceny na półce nie wzrosną.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 14:14