Rośnie pesymizm Polaków. Ponad 90 proc. konsumentów szuka tańszych miejsc do zakupów!
Aż 31 proc. przebadanych przez EY Polaków i Polek negatywnie ocenia swoją sytuację - to o... 20 punktów procentowych więcej niż w poprzedniej edycji badania z maja ub.r. Efekty tego widać w zachowaniach zakupowych. Ponad połowa (53 proc.) klientów kupuje wyłącznie niezbędne artykuły, 91 proc. osób szuka tańszych miejsc do zakupów, za 90 proc. deklaruje, iż chce bardziej świadomie i ostrożnie podchodzić do swoich wydatków.
Pozostało jeszcze 90% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
20.05.2023
Pesymizm rośnie, szukają jedzenia po śmietnikach, ale kury w klatkach im przeszkadzają.
3