Rośnie sprzedaż produktów OTC przez sklepy internetowe. Suplementy diety hitem sprzedaży w trakcie pandemii
Pandemia COVID-19 i związane z nią restrykcje w życiu społeczno-gospodarczym, są jednym z głównych czynników przyczyniających się do silnego wzrostu wartości rynku internetowego sprzedaży produktów OTC. Sprzedaż internetowa wzrosła w 2020 r. nie tylko w aptekach internetowych. Wzrost sprzedaży suplementów diety i dermokosmetyków odnotował także segment internetowej sprzedaży pozaaptecznej wynika z przygotowanego przez firmę PMR raportu "Handel internetowy produktami OTC w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026".
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
4