13.03.2017/10:30

Rośnie sprzedaż w Gemini Park Bielsko-Biała

W zeszłym roku bielski Gemini Park znacząco poszerzył ofertę, oraz prowadził wzmożone i niestandardowe działania marketingowe, co przełożyło się na wzrost obrotów obiektu.

W minionym 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała osiągnęło wzrosty obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 5 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a sprzedaż najemców wzrosła średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali przedstawiciele branży gastronomicznej – od 15 do 50 proc., czego efektem jest podpisanie kolejnych umów i powiększenie strefy food court. - Restauracja KFC w bielskim Gemini Park po raz kolejny zanotowała wzrost sprzedaży oraz liczby odwiedzin w porównaniu do roku poprzedniego. Cieszymy się, że mieszkańcy darzą nas zaufaniem i chętnie wybierają nasz lokal na wspólny posiłek – mówi Adrian Wnęk, koordynator ds. PR w firmie AmRest, która jest operatorem marki. – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Gemini Park Bielsko Biała. Wkrótce uruchomimy tu kolejną restaurację z naszego portfolio, mianowicie Pizza Hut Express – dodaje.

Zadowoleni z funkcjonowania obiektu są także przedstawiciele innych branż, m.in. zabawkowej czy sportowej. Ze względu na osiągane wyniki, w ubiegłym roku marka 4F powiększyła swój salon ze 170 mkw. do 247 mkw. – obecnie to największy lokal tej firmy w Bielsku-Białej.

W minionym roku znacznie poszerzyła się także oferta centrum. Do grona najemców obiektu dołączyło aż 16 znanych marek. Sektor mody męskiej zwiększył się o salony marek Lancerto, Vistula i Wólczanka. Swoją ofertę poszerzyła marka 4F, Play, Hebe, a na klientów czeka nowy KIK oraz nowoczesny salon Komfort z szeroką ofertą dla domu. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także PKO BP. Swoje salony otworzyły także marki 50 style, Yves Rocher, Aren, X-kom, Street Shop, New Concept, Salad Fantasy i Danish Design. Dotychczasowi  najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów najmu, m.in., Ochnik, Solar, New Man Style, Diverse, Lee Wrangler, Greenpoint, Calzedonia,  Gatta, X-Zone czy T-Mobile.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.