06.08.2021 / 23:18
StoryEditor

Rossmann inwestuje w energię słoneczną. Firma: Inwestycja zwróci się nam w ciągu 5-6 lat

Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu sklepu Rossmann (Rossmann Polska)
Sieć Rossmann rozpoczęła w 2020 r. projekt montażu paneli fotowoltaicznych na dachach swoich sklepów. Obecnie firma realizuje pilotaż w pięciu lokalizacjach, ale plany rozwoju są bardziej ambitne.

Dzięki zamontowanym instalacjom sklepy Rossmanna są w stanie pozyskać ok 1/3 energii elektrycznej potrzebnej do funkcjonowania placówki handlowej.

Według przedstawiciela si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 20:51
StoryEditor
E.Leclerc Polska wprowadza zmiany w strukturze właścicielskiej. Co to naprawdę oznacza dla sieci hiper- i supermarketów w Polsce?

Firma S.A.S. Saint-Herblain Distribution prowadząca hipermarket pod szyldem E.Leclerc we Francji złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad spółką Immomok, która zarządza hipermarketem E.Leclerc w Warszawie. Poznaliśmy motywacje obu spółek stojące za transakcją. Co się wydarzyło?

Koncentracja ma polegać na przejęciu przez firmę S.A.S. Saint-Herblain Distribution z francuskiego Saint-Herblain współkontroli nad firmą Immomok z Warszawy. Dodajmy, że współw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 09:36
StoryEditor
Kolejny kraj wprowadza obowiązek codziennego publikowania w internecie cen ze sklepów stacjonarnych. Wkrótce pora na Polskę?
Nowe przepisy zaczną obowiązywać w Chorwacji już 15 maja (fot. Shutterstock)

W odstępie kilku tygodniu dwa europejskie kraje zobowiązały detalistów - w tym spożywcze sieci handlowe - do publikowania na stronach internetowych wszystkich cen produktów sprzedawanych w sklepach stacjonarnych. Ceny pokazywane online mają być aktualizowane codziennie.

Na taki krok najpierw zdecydowała się Macedonia Północna. W kraju tym stosowne regulacje obowiązywać zaczęły 18 kwietnia. Teraz tą samą drogą podąża Chorwacja, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 06:38