Rosyjska sieć ze zdrową żywnością wyrusza na podbój Europy
Szybko rozwijająca się rosyjska sieć sklepów spożywczych VkusVill uruchomi swój pierwszy sklep w Holandii. Planowane jest też otwarcie francuskiego oddziału firmy i dalsza ekspansja międzynarodowa, która może objąć Chiny i Belgię – podał serwis new-retail.ru.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.05.2020
Prakttyk,radzę czytać ze zrozumieniem to nie jest rosyjska sieć handlowa,tylko małe sklepy specjalistyczne z żywnością regionalną!
Dostają w ucho jakie sieci? spożywcze rosyjskie w Polsce? a były jakieś?
Jesli masz na myśli branżę modową to w tej branży uciekło z Polski w ostatnich 10 latach ok.80 znanych swiatowych sieci (czyli według ciebie dostali w "ucho"),a w innych krajach naszej części Europy nadal mają swoje sklepy to o czym to świadczy? -
06.03.2020
To będzie klapa...Rosjanom wydaje się, ze coś potrafią w detalu. Na swoim rynku nie maja międzynarodowej konkurencji i uporczywie pchają się na zachód wypełniając ambicje swoich właścicieli . Dostają „w ucho” i pospiesznie zwijają interes. Nice to jednak nie Ucitelnica ich kolejnych naśladowców.
8