13.02.2021 / 17:35
StoryEditor

Ruch w sklepach spadł w styczniu o prawie 40 proc. Sobota już nie jest ulubionym dniem na zakupy

sklep spożywczy (shutterstock)
W styczniu 2021 roku ruch w sklepach był wyraźnie mniejszy niż rok wcześniej. Najbardziej spadł w sklepach convenience (o ponad 45 proc.), ale spore spadki odnotowały też spożywcze sklepy wielkopowierzchniowe. Różnica w odwiedzalności wynosi tu 36 proc.  

Najmniej straciły dyskonty i sieci cash & carry – niemal 32 proc. i prawie 33 proc. – podaje portal money.pl powołując się na badanie wykonane przez Proxi.cloud i UCE Research. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 09:48
StoryEditor
Burza wokół CCC. Ningi Research zarzuca "agresywną księgowość", a spółka mówi o manipulacji kursem akcji
Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC (fot. materiały prasowe)

Raport Ningi Research wywołał gwałtowny spadek notowań CCC. Autorzy publikacji zarzucają polkowickiej spółce fałszowanie wyników i powiązania z niewypłacalnym franczyzobiorcą. CCC odpowiada ostro, mówiąc o "czystej manipulacji" i zapowiada kroki prawne. Czy to rzeczywiście finansowy skandal, czy zorganizowany atak spekulantów?

Nowy raport Ningi Research zatytułowany "How Channel Stuffing, Related Party Schemes, and Accounting Games Engineered a False Retail Comeback" zarzuca CCC tworzenie iluzji f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Drogerie DM w Polsce: Trzy lata ekspansji i ambitne plany rozwoju
Sklep sieci drogerii DM w Polsce

DM Drogerie Markt, największa pod względem sprzedaży sieć drogerii w Europie, rozpycha się na polskim rynku. Po trzech latach obecności w Polsce, firma ogłasza ambitne plany dalszej ekspansji, stawiając na rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz innowacyjną strategię omnichannel.

Drogerie DM chcą podbić całą Polskę

Sieć DM rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu 2022 roku. Dziś, w październiku 2025 roku, siec ma 66 drogerii w Polsce. Ostatnie ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 02:18