03.07.2020/11:24

Rum, gin i piwa bezalkoholowe na topie. Po jakie alkohole sięgają Polacy?

Jak wynika z analiz firmy Nielsen z marca i kwietnia, wolumenowa sprzedaż napojów spirytusowych spadła o 2 proc., piwa o 3 proc., natomiast sprzedaż win i likierów mlecznych (łącznie) wzrosła o 1 proc. w porównaniu do marca i kwietnia 2019 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • nopewnie 03.07.2020

    Sprzedaż win i likierów mlecznych wzrosła łącznie o 1 procent. Likiery mleczne spadły o 14 procent. jestę analitykę

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.