04.11.2019/10:09

Biedronka rusza z kampanią Świeżoznawcy Biedronki. Chce przekonać klientów, że ma najlepszą ofertę warzyw i owoców

Największa sieć handlowa w Polsce rozpoczyna nową kampanię reklamową, której bohaterami będą pracownicy sklepów promujący ofertę fresh dostępną w sklepie. Kampania toczyć się będzie pod hasłem "więcej świeżości w codzienności".

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • smiechoznawca 05.11.2019

    świeżoznawcy? hahahah to powinno trafić na demoty lub jako parodia w kabarecie:DD, pracowalem w centrum dystrybucji- pleśń, stare wymiękłe warzywa i owoce to norma- zanim trafią do sklepu:D a potem kupisz i sie dziwisz ze na drugi dzień pomidor w lodówce gnije:D

  • 8888 04.11.2019

    Wszystkie powyzsze komentarze sa trafione w 100%. Jak mozna z usmiechem na twarzy wylozyc 4 palety warzyw gdy karton bananow wazy 18 kg? A reszta? Chociaz raz by taki dyrektor zabawil sie w zwyklego pracownika to przestali by wymyslac głupoty

  • Iwo 04.11.2019

    Szkoda, że nie pokazują w spocie ile siły i zaangażowania wymaga wyłożenie kilku palet warzyw i owoców. Ile razy się zdarzyło, że produkty już w dostawie były nadpsute. Żałosne. Dobrze, że mam to za sobą....

  • Martucha 04.11.2019

    Wszystko fajnie i pięknie tylko Pan świeżoznawca się nie popisał od kiedy to jabłka przekrywamy mango....

  • Marysia1980 04.11.2019

    Tak właśnie z uśmiechem codziennie dźwigamy te skrzyneczki, przecież to jest tragedia

  • Mmmm 04.11.2019

    Może to się uda jeśli pracownik będzie zajmował się tylko i wyłącznie warzywami i owocami a nie do tego wypiekem pieczywa, aleją z kwiatami, lodówką itp.

  • Niklo 04.11.2019

    Na takie prace trza mieć czas , a w Biedronce jak na zmianie są 3 osoby z kierownikiem to niema czasu na nic .
    1 na kasie
    2 na piekarni
    A kierownik zamówienia robi

  • mmm 04.11.2019

    na to firma ma pieniądze a podwyżek nie ma

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.