Biedronka rusza z kampanią Świeżoznawcy Biedronki. Chce przekonać klientów, że ma najlepszą ofertę warzyw i owoców
Największa sieć handlowa w Polsce rozpoczyna nową kampanię reklamową, której bohaterami będą pracownicy sklepów promujący ofertę fresh dostępną w sklepie. Kampania toczyć się będzie pod hasłem "więcej świeżości w codzienności".
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
05.11.2019
świeżoznawcy? hahahah to powinno trafić na demoty lub jako parodia w kabarecie:DD, pracowalem w centrum dystrybucji- pleśń, stare wymiękłe warzywa i owoce to norma- zanim trafią do sklepu:D a potem kupisz i sie dziwisz ze na drugi dzień pomidor w lodówce gnije:D
-
04.11.2019
Wszystkie powyzsze komentarze sa trafione w 100%. Jak mozna z usmiechem na twarzy wylozyc 4 palety warzyw gdy karton bananow wazy 18 kg? A reszta? Chociaz raz by taki dyrektor zabawil sie w zwyklego pracownika to przestali by wymyslac głupoty
-
04.11.2019
Szkoda, że nie pokazują w spocie ile siły i zaangażowania wymaga wyłożenie kilku palet warzyw i owoców. Ile razy się zdarzyło, że produkty już w dostawie były nadpsute. Żałosne. Dobrze, że mam to za sobą....
-
04.11.2019
Wszystko fajnie i pięknie tylko Pan świeżoznawca się nie popisał od kiedy to jabłka przekrywamy mango....
-
04.11.2019
Tak właśnie z uśmiechem codziennie dźwigamy te skrzyneczki, przecież to jest tragedia
-
04.11.2019
Może to się uda jeśli pracownik będzie zajmował się tylko i wyłącznie warzywami i owocami a nie do tego wypiekem pieczywa, aleją z kwiatami, lodówką itp.
-
04.11.2019
Na takie prace trza mieć czas , a w Biedronce jak na zmianie są 3 osoby z kierownikiem to niema czasu na nic .
1 na kasie
2 na piekarni
A kierownik zamówienia robi -
04.11.2019
na to firma ma pieniądze a podwyżek nie ma
4