24.10.2021/14:36

Makro inwestuje w sieć Odido. Operator uruchomił pierwszy sklep w nowym formacie. Dystrybutor ma ambitne plany rozwoju projektu

W sobotę w miejscowości Wrząca otwarty został pierwszy, ambasadorski sklep sieci Odido rozwijanej przez Makro Cash&Carry. Operator zapowiada, że to początek "nowego rozdziału w rozwoju marki na polskim rynku detalicznym".

Nowy sklep ruszył w ramach projektu o nazwie Elevate. - Nowy koncept zapewni właścicielom sklepów zwiększenie obrotu detalicznego i uzyskanie wyższej rentowności. To efekt nowoczesnego podejścia do zarządzania asortymentem, planogramów czy planowania przestrzeni sklepowej - chwali się Makro Cash&Carry.

Z deklaracji Makro wynika, że plany na najbliższe trzy lata zakładają otwieranie ponad 200 sklepów Odido rocznie w nowym formacie, zaprezentowanym po raz pierwszy we Wrzącej.

- Razem z naszymi franczyzobiorcami chcemy przenosić ich biznesy na wyższy poziom w ramach projektu Elevate. To oni kreują unikatowość swoich sklepów, my zaś dostarczamy rozwiązań, które umożliwią sprawniejsze, nowocześniejsze prowadzenie biznesu. Chcemy, by ODIDO stanowiło synonim łatwych, przyjaznych i lokalnych zakupów. W kolejnych latach otworzymy ponad 200 sklepów rocznie w nowym formacie. Dzisiejsze otwarcie to nowy rozdział w historii marki ODIDO - komentuje Dominik Branny, CEO Makro Cash and Carry Polska.

Odido to ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych rozwijana przez Makro od 2011 r. w Polsce. Wiosną tego roku (to ostatnie dostępne dane) działało około 2700 placówek pod tym szyldem.

Średnia powierzchnia sprzedaży w sklepie Odido to 50 mkw. Przeciętna placówka Odido oferuje minimum 3,5 tys. indeksów produktowych.

 

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także