31.12.2017/14:12

Rynek handlu detalicznego w Polsce – [OBSZERNA ANALIZA SEKTORA]

Przy populacji przekraczającej 38 milionów, Polska jest bardzo ważnym środkowo-wschodnioeuropejskim rynkiem w branży detalicznej. Polepszone warunki ekonomiczne, wyższy dochód netto i powrót inflacji poskutkowały wyjątkowo dobrymi wynikami w handlu w 2017 roku. Niemniej jednak, zdaniem ekspertów Euromonitor International polscy konsumenci pozostają wrażliwi na zmiany w cenach, szukając przy zakupach najlepszych ofert. Wiele kanałów dystrybucji charakteryzujących się niższymi cenami zyskują na owej wrażliwości. Pośród nich znajdziemy dyskonty, sklepy z różnorakim asortymentem czy sprzedaż internetową.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Pablo 09.05.2018

    Analiza nie jest obszerna i nie jest też do końca na temat zgodnie z tytułem artykułu. Brakuje danych np. kto jest największy na rynku polskim itd.

  • Lemoda 19.03.2018

    Wyborna analiza. Jest co czytać, ale warto poświęcić chwilkę na skonsumowanie wszystkich danych.


    (treść niezgodna z regulaminem usunięta przez moderatora)

  • Szary 02.01.2018

    Super przydatny , merytoryczny materiał

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.