10.10.2018/10:55

Iwona Doktorowicz-Dudek, Kompania Piwowarska [WYWIAD]: Rynek piwa w Polsce rośnie nie tylko wolumenowo, ale także wartościowo!

Ten podział faktycznie jest zauważalny. Natomiast przeprowadzone przez nas badanie pokazało, że prawie co druga osoba sięgająca po piwo bezalkoholowe ma więcej niż 30 lat. Widać więc, że ta grupa złożona jest nie tylko z najmłodszych konsumentów.

Piwo jest trunkiem pitym przede wszystkim dla smaku i dla towarzystwa, a nie dla procentów. O żadnym piwie – niezależnie od jego gatunku, marki czy zawartości alkoholu – nie powiemy, że jest dobre, jeśli nam po prostu nie smakuje.

Jeśli chodzi o Kompanię Piwowarską, od zawsze stawiamy na smak. Gdy wprowadzaliśmy na rynek bezalkoholowego Lecha Free 0,0%, badania konsumenckie wykazały, że pod względem walorów smakowych jest oceniany bardzo wysoko, lepiej niż jego konkurencja.

Będą kolejne inwestycje w tym segmencie?

Tak, myślimy o dalszym rozwoju tego segmentu. Mamy mocną pozycję na rynku, więc naturalne jest, że jako lider w kategorii piwa chcemy czerpać z segmentu jak najwięcej.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ? 10.10.2018

    zgodzę się tylko, że faktycznie jako lider chcą "czerpać z segmentu jak najwięcej" i pod tą ideologie układają sobie rynek oferując możliwie najniższą jakość w możliwie najwyższej cenie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.